Paprasčiau tariant, tai yra pirkėjo kelionė per jūsų produktą. Pagal apibrėžimą rinkodaros kanalas yra kanalas, per kurį visi jūsų potencialūs klientai nukreipiami į mokančius klientus. Pasigilinkime į tai, kaip šis metodas veikia... skelbimus. -aplink socialinę žiniasklaidą, kad žmonės žinotų apie savo prekės ženklą.Klientas spusteli su skelbimu pateiktą nuorodą ir pasiekia įmonės svetainę. Dabar šis klientas yra potencialus klientas. Po tam tikro svarstymo jie prisiregistruoja savo el. Paštu svetainėje.
Tokiu būdu galite pasiekti klientą už svetainės ribų ir pabandyti Pirkite mobiliojo telefono numerį uždaryti šį potencialų klientą, kad jis būtų mokamas! Beveik visi rinkodaros potencialūs klientai niekada nepaverčiami mokančiais klientais, todėl švaistomos pastangos. Štai kodėl įmonės turi daugiau dėmesio skirti savo rinkodaros kanalui! Pirmiausia įmonė gali nustatyti savo kanalą ir patikrinti, ar nėra spragų, dėl kurių potencialūs klientai pasitraukia įpusėjus. Nustačius, jie turi atlikti reikiamus pakeitimus, kad tai taptų patikimu planu! Pagrindinis puslapis cta aida marketingo rinkodaros piltuvo modelis yra pagrįstas keturių žingsnių rinkodaros modelio aida metodu.
Sąmoningumas: nesužinoję potencialių pirkėjų apie jūsų produktą, jokiu būdu negalėsite jų paversti klientais. Susidomėjimas: tada šis suvokimas turi būti paverstas susidomėjimu. Noras: tada susidomėjimas rinkodaros pagalba paverčiamas noru ar poreikiu kampanijos.Veiksmas: kai yra noro, yra ir būdas! Ir tai paskatina veiksmą. Kad ir kaip paprastai tai skambėtų, reikia laiko, kad patobulintumėte nukreipimo meną. Šiandien, keičiantis laikams ir tendencijoms, rinkos nukreipimo būdų yra daugiau nei bet kada anksčiau! Piltuvo kintamieji nuolat keičiasi, tačiau pagrindiniai principai Išlieka tie patys.
|